czwartek, 4 lutego 2016

Moja lista anime :3

Ohayo! Wyprzedzam trochę czas, bo mam przyszły tydzień pełen sprawdzianów :( Więc postanowiłam wrzucić dzisiaj dwa posty :3 Przedstawię wam listę obejrzanych przeze mnie anime (w obecnej chwili). W innych postach będę dodawała pozostałe anime, które obejrzałam PO opublikowaniu tego postu lub będę go aktualizować. Więc zaczynajmy!!!

1. Noragami
2. Noragami Aragoto
3. Mirai Nikki
4. Diabolik Lovers
5. Diabolik Lovers More Blood
6. Naruto
7. Naruto Shippuuden
8. Tokyo Ghoul
9. Tokyo Ghoul II
10. Tokyo Ravens
11. Hiiro no Kakera
12. Toradora!
13. No Game No Life
14. Black Rock Shooter
15. Absolute Duo
16. Fairy Tail
17. Fairy Tail II
18. Fairy Tail Ova
19. Hiiro no Kakera
20. Noragami Ova
21. Sword Art Online
22. Sword Art Online II
23. Death Note
24. Zero no Tsukaima
25. Zero no Tsukaima: Futatsuki no Kishi
26. Zero no Tsukaima: Princess no Rondo
27. Zero no Tsukaima F
28. Highschool of the Dead
29. Amnesia
30. Angel Beats
31. Kuroshitsuji 
32. Toradora
33. Kuroshitsuji: Ciel in the wonderland
34. Angel Beats: Stairway to Heaven
35. Mirai Nikki Ova
36. Sword Art Online: Extra Edition
37. Naruto Shippuuden: Więzienie Krwi
38. Naruto Shippuuden: Droga do Ninja
39. Naruto Shippuuden: Ostatni
40: Naruto Shippuuden: Boruto
41: Hiiro no Kakera II
42: Natsume Yuujinchou


Chwilowo to by było na tyle, ale mam zamiar obejrzeć jeszcze anime takie jak: Durarara. Zaczęłam również publikowaną na dniach serię anime, Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz